mandag den 26. maj 2014

VEJVALG: Hvor skal vi hen – på Breddeområdet?

Har vi i rekrutteringsarbejdet i klubber og forbund styr på, hvilke målgrupper, vi kommunikerer med – og hvordan?

Er vi i klubberne klar med de rigtige tilbud til de nye medlemmer, vi forsøger at få i tale?

Er tilbuddene i form af løbsudbud, uddannelsesmuligheder mv. til vores eksisterende medlemmer de rigtige?

Debatten er fri i kommentarfeltet herunder (klik på ”[x] kommentarer”, så kommer kommentarboksen op).

3 kommentarer:

  1. Helt kort:

    1. Nej.
    2. Nej
    3. Ja

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for input. Det vil dog være helt OK at uddybe sine svar - hvad er det fx for tilbud, vi mangler - og hvordan får vi skabt dem?

      Slet
  2. Jeg mener at forbundet skal understøtte den tendens at o-løb i dag efterspørges i mange nye forklædninger. Vi skal dels opfordre klubberne til at møde "markedets" krav men også understøtte dette ved særlige tiltag (vi har fx oprettet et MTBO udvalg og støtter dette økonomisk). Det kan også være ved reglements ændringer så vi sikrer at fx lange lette baner udbydes til alle større stævner osv. osv. Vi skal måske også nytænke hvad det vil sige at være "medlem". Behøver man løse fuldt medlemskab til en klub eller kan man være associeret eller "light medlem".

    SvarSlet